20.05.2026 tarihinde Anadolu Üniversitesi ve Faydam İnovasyon arasında imzaladığımız protokol ile değerli iş birliğinin oluşmasında vizyonları, destekleri ve ev sahiplikleri için öncelikle Anadolu Üniversitesi Rektörümüz Sn. Prof. Dr. Yusuf Adiguzel ‘e, Rektör Yardımcısı Sn. Prof. Dr. Yusuf Özkay’a ve İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dekanı Sn. Prof. Dr. Sezgin Açıkalın’a en içten teşekkürlerimi sunuyorum. Süreç boyunca hep yanımda hissettiğim ARİNKOM TTO değerli yöneticileri ve ekibi ile İ.İ.B.F İşletme Bölümü Öğretim Üyesi Sn. Dr. Gülşah Kulalı Hocamızın da sağladıkları fayda çok kıymetli.
İmzaladığımız protokol benim için yalnızca bir iş birliği protokolü imzası değil; mezunu olmaktan gurur duyduğum Anadolu Üniversitesi çatısı altında, geçmişle geleceğin aynı masada buluştuğu çok özel bir tarih olarak hafızamda kalacak.
Anadolu Üniversitesi ile Faydam İnovasyon arasında; yapay zekâ temelli çözümler geliştirilmesi, üniversite–sanayi iş birliğinin güçlendirilmesi, öğrenciler ve akademisyenlerin sektörel süreçlerle daha güçlü şekilde buluşturulması amacıyla önemli bir iş birliği protokolü imzaladık.
Bu protokol kapsamında özellikle İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi odağında; ortak proje geliştirme, ürün pazarlama, tanıtım, saha araştırmaları, yapay zekâ temelli uygulamalar, staj programları, mentörlük, danışmanlık, Ar-Ge ve inovasyon çalışmaları gibi birçok başlıkta birlikte değer üretmeyi hedefliyoruz.
Benim için bu iş birliği aynı zamanda çok anlamlı bir BorderWalker adımı.
Çünkü burada birbirinden uzak iki yapı değil; aynı fayda hedefini farklı deneyimlerle besleyen iki güçlü alan var.
Akademi bilgiyi, araştırmayı ve gençlerin merakını büyütürken; saha bu bilginin hayata, ürüne, hizmete ve toplumsal faydaya dönüşeceği gerçek ihtiyaçları görünür kılıyor.
Faydam İnovasyon olarak yıllardır sahada öğrendiğimiz en temel şey şu oldu:
Teknoloji, insana ve hayata temas ettiğinde gerçek değerine kavuşuyor.
Mezun olduğum üniversitede bugün yeniden öğrenen, üreten ve geleceğe birlikte yürüyen bir yol arkadaşı olarak bulunmak benim için büyük bir mutluluk.
Dilerim bu protokol; öğrenciler, akademisyenler, girişimciler ve sektör temsilcileri için sürdürülebilir, üretken ve ilham verici yeni çalışmaların başlangıcı olur.
hashtag#AnadoluÜniversitesi
hashtag#Faydamİnovasyon
hashtag#YapayZeka
hashtag#ÜniversiteSanayiİşBirliği
hashtag#ArGe
hashtag#İnovasyon
hashtag#UygulamalıÖğrenme
hashtag#TeknolojiVeFayda
hashtag#BorderWalker




